Obec Starý Bydžov
Oficiální internetové stránky obce
Okolí
obce
Obecní
úřad
Naše
obec
Starý Bydžov je obec v Královéhradeckém kraji, asi 3 km severozápadně od města Nový Bydžov v okrese Hradec Králové. V obci se nachází cca 179 domů a obec má cca 398 obyvatel. Katastrální výměra činí 786 ha. Více z historie

Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Úřad obce > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Po a Čt:   17:00 - 19:00

  2. Telefonické podání: pevná linka - 495 493 328
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu ousb@seznam.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Starý Bydžov, Starý Bydžov 13, 503 57 Starý Bydžov

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Po a Čt:   17:00 - 19:00

Telefonické podání: pevná linka - 495 493 328
Poštou na adresu Obecní úřad Starý Bydžov, Starý Bydžov 13, 503 57 Starý Bydžov
Elektronicky na e-mail: ousb@seznam.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 3ddjdvc
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Starý Bydžov, Starý Bydžov 13, 503 57 Starý Bydžov
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Povinný subjekt (obecní úřad) je v souvislosti s poskytováním informací oprávněn žádat úhradu nákladů spojených s pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací žadateli. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výše požadované úhrady úhradu nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.

Sazebník úhrad nákladů spojených s poskytováním informací je stanoven v příloze směrnice  k realizaci zákona č. 106/1999 o svobodném přístupu k informacím.

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

  • nejsou vloženy žádné dokumenty

POŠTA STARÝ BYDŽOV

Otevírací doba:

Pondělí :   8,00 - 10.00   Úterý :      8,00 - 10,00   Středa :  13,30 - 15,30   Čtvrtek :   8,00 - 10,00   Pátek :      8,00 - 10,00 

Svoz komunálního odpadu a bioodpadu 2017

13 svozů/rok = 900,- Kč
26 svozů/rok = 1.300,- Kč
39 svozů/rok = 1.600,- Kč
52 svozů/rok = 2.300,- Kč

Rozpis svozu komunálního odpadu a bioodpadu v roce 2017

http://www.geosense.cz/geoportal/stary-bydzov

19. 10. Michaela

Zítra: Vendelín

Kalendář akcí

Návštěvnost stránek

164724